Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai
8.3.2.2./16/I/001
Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai
Interešu izglītības pulciņu nodarbības
2017./2018.m.g.
N.p.k. | Pulciņa nosaukums | Klašu grupa | Nadarbības laiks | Vadītājs |
1. |
Lego robotika |
4-9.kl. |
Otrdiena 13.35-14.55 |
Ivars Igaunis |
2. |
VIP:Virtuāla ideja pasaulei |
5.-9.kl. |
Ceturtdiena 13.35-15.35 |
Ivars Igaunis |
Projekta koordinatore M.Mazure
8.3.2.2./16/I/001
Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai
Individuālās nodarbības
2017./2018.m.g.
N.p.k | Nodarbības veids | Vadītājs | Klašu grupa | Pirmdiena | Ottdiena | Trešdiena | Ceturdtiena | Piektdiena |
1. |
Pedagoga palīgs |
M.Mazure | 2.kl. | 3.st. | 3.st. | - | 3.st. | 4.st. |
2. |
Pedagoga palīgs
|
M.Mazure | 1.-4.kl. | Trīs stundas nedēļā pēc nepieciešamības | ||||
3. |
Pedagoga palīgs
|
M.Zubko | 2.kl. | 2.st. | 2.st. | |||
4. |
Speciālais pedagogs
|
M.Zubko | 2.kl. | 2.,3.st. | 2.st. | 2.st. | ||
5. |
Speciālais pedagogs
|
M.Zubko | 5.-9.kl. | Divas stundas nedēļā pēc nepieciešamības | ||||
6. | Logopēds |
I.Rancāne
|
1.-4.kl. | 6.,7.,8.st. |
Projekta koordinatore M.Mazure
8.3.2.2./16/I/001
Atbalsts izglītojamo individuālo kompetenču attīstībai
Ārpusstundu pasākumi 2017.2018.g. 1.sem.
N.p.k |
Pasākuma nosaukums
|
Metodoloģija (jaunu formu ieviešana izglītojamo spēju ievērošanai un efektīvu rīku izmantošanai, lai īstenotu plānoto pasākumu)
|
Plānotie rezultāti | Individuālās pieejas attīstība |
1. | Mācību vizīte uz Daugavpils zinātnes centru “ Zinoo” | Praktisko zināšanu ieguves pasākumi Daugavpils zinātkāres centrā “Zinoo” sākumskolas skolēniem ar gūtībām mācībās. |
Tiks radīta interese un motivācija par stundās iegūto zināšanu un prasmju praktisku pielietojumu, iepazīstot matemātikas un dabaszinātņu nozares.
|
Mācību vizīte veicinās un attīstīs tehniskās jaunrades prasmes un radošumu. |
2. | Radošās darbnīcas “Dari pats un iemāci citiem” |
Tematiskās darbnīcas sākumskolas un pamatskolas izglītojamiem ar mācību grūtībām, kas ietver sevī vienaudžu mācīšanos un dažādas praktiskās nodarbības.
|
Izglītojamie, kuriem ir grūtības mācīties, darbojoties kopā, attīstīs savas prasmes, realizēs radošu pašizpausmi, daloties pieredzē. Attīstīs individualitāti, talantus un spējas.
|
Radošās darbnīcas dos iespēju dalībniekiem ciešāk iepazīt vienam otru, uzlabot savstarpējo komunikāciju un interesi par attiecīgās jomas mācību priekšmetiem.
|
3. |
Radošā darbnīcas “Dzeivo puosoka” |
Tematiskās darbnīcas pamatskolas izglītojamiem ar augstiem mācību sasniegumiem, kas ietver sevī vienaudžu mācīšanos un dažādas praktiskās nodarbības. Tērpu māksla, teātris, muzikālais teātris. | Darbnīcās talantīgajiem skolēniem tiks dota iespēja radošā veidā paust individualitāti, attīstīt talantus, celt pašapziņu un pierādīt varēšanu. | Nepieciešams attīstīt skolēnu prasmes noteiktā saturā, uz kuru balstītas radošās darbnīcas. |
Projekta koordinatore M.Mazure